مرکز دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار بازی کتاب موبایل

مرکز دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار بازی کتاب موبایل

OpenOffice 3.0.1

اگر از کاربران اپن آفیس باشید مطمئنن از انتشار نسخه 3 این برنامه بسیار خوشحال خواهید شد ، اگر تا کنون از اپن آفیس استفاده نکردید شما را بخواندن متن زیر که توضیح مختصر در مورد بسته ی نرم افزاری اپن آفیس است دعوت می کنم:

بستهٔ نرم افزاری اُپن آفیس (OpenOffice.org)، مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای اداری است که در سیستم‌عامل‌های گوناگونی مانند مایکروسافت ویندوز، لینوکس، مک اواس و سولاریس در دسترس است. این مجموعه رقیب مهمی برای برنامه‌های آفیس شرکت مایکروسافت شمرده شده و می‌تواند پرونده‌هایی که در قالب آفیس مایکروسافت (تا نسخهٔ ۲۰۰7) هستند را نیز بخواند و بنویسد.

اپن آفیس رایگان است و تحت مجوز LGPL منتشر می‌شود و بنابراین نرم‌افزار آزاد هم هست. این برنامه را شرکت سان مایکروسیستمز و شرکت‌های نرم‌افزاری دیگر با کمک جامعهٔ علاقه‌مندان توسعه می‌دهند.

 

تاریخچه OpenOffice.org

کد منبع پروژه اپن سورس OO.o در ژوئیه سال ۲۰۰۰ میلادی بر روی شبکه اینترنت منتشر شد و مجموعه StarOffice از نسخه 6.0 به بعد بر پایه کد توسعه یافته OO.o بنا شده است. مجموعه نرم‌افزارهای اداری StarOffice حاصل کار شرکت آلمانی StarDivision بود که در اواسط دهه ۱۹۸۰ میلادی تأسیس شده و مجموعه اداری آن در اوت ۱۹۹۹ توسط شرکت Sun Microsystems خریداری شد. شرکت Sun تا نسخه 5.2 به توسعه مستقل StarOffice ادامه داد و پس از آن کد متن StarOffice را بصورت اپن سورس و با نام OpenOffice.org منتشر نمود. نخستین نسخه پایدار OO.o یعنی نسخه 1.0 در اول ماه می‌سال ۲۰۰۲ منتشر شد.

 

نرم‌افزارها:

 

Writer

واژه‌پردازی که شبیه مایکروسافت ورد است و امکانات و ابزارهایش با آن قابل مقایسه است. این واژه‌پرداز می‌تواند بدون نیاز به هیچ نرم‌افزار اضافه‌ای مستقیماً خروجی PDF بسازد. همچنین می‌توان با آن صفحات وب را ساخت و ویراست.


Calc

نرم‌افزار صفحه‌گسترده‌ای شبیه مایکروسافت اکسل که توانایی‌هایش تقریباً با اکسل برابر است. برخی از ویژگی‌های Calc را اکسل ندارد؛ مثلاً Calc می‌تواند آرایه‌ای از نمودارها را به طور خودکار و با استفاده از داده‌های کاربر بسازد. همچنین می‌توان با آن مستقیماً خروجی PDF ساخت

 


Impress


نرم‌افزاری شبیه مایکروسافت پاورپوینت برای نمایش اسلاید که می‌تواند خروجی فلش (SWF) بسازد و این خروجی را می توان در هر رایانه‌ای که Flash Player روی آن نصب است نمایش داد. همچنین می‌توان خروجی‌های PDF ساخت و نیز پرونده‌های ppt پاورپوینت را گشود. کمبود مهم این برنامه این است که طراحی‌های ازپیش‌آماده برای ساختن اسلاید را ندارد. هرچند که این طرح‌ها را در اینترنت به راحتی می‌توان یافت

 



Base


برنامهٔ پایگاه داده شبیه مایکروسافت اکسس. نرم‌افزار Base می‌تواند پایگاه داده بسازد یا تغییر دهد، و برای دسترسی آسان کاربر به داده‌ها فرم و گزارش بسازد. این برنامه را می‌توان با سامانه‌های گوناگون پایگاه داده مانند پایگاه دادهٔ اکسس (JET)، داده‌های ODBC و MySQL و PostgreSQL به کار برد. این برنامه از نسخهٔ ۲٫۰ اپن آفیس به این مجموعه افزوده شده است.

 


Draw


نرم‌افزار ویرایش تصاویر برداری که توانایی‌هایش شبیه نسخه‌های آغازین برنامهٔ CorelDraw است. با آن می‌توان تصاویری شبیه فلوچارت و... را ساخت.


Math

ابزاری برای نوشتن و ویراستن فرمول‌های ریاضی شبیه Equation Editor مایکروسافت. این فرمول‌ها را می‌توان به نوشتارهای دیگر در اپن آفیس چسباند. این برنامه می‌تواند خروجی PDF یا MathML هم بسازد

 

  قالب‌های پشتیبانی‌شده

قالب پیش‌فرض پرونده‌هایی که اپن آفیس می‌سازد OpenDocument یا همان ODF است. قالب ODF استاندارد رسمی سازمان جهانی استاندارد برای ذخیره‌سازی پرونده‌های اداری نیز هست و اپن آفیس پیشگام به‌کارگیری آن بوده است. اپن آفیس همچنین می‌تواند بسیاری از قالب‌های نرم‌افزارهای دیگر را بخواند و بنویسد، مانند وردپرفکت، مایکروسافت ورکس، RTF، و از همه مهم‌تر قالب‌های نرم‌افزار آفیس شرکت مایکروسافت. از نسخهٔ ۳ اپن آفیس ویژگی خواندن پرونده‌های قالب آفیس ۲۰۰۷ مایکروسافت نیز به این مجموعه افزوده شده است

افزونه‌های اپن آفیس

اپن آفیس از نسخهٔ ۲٫۰٫۴ خود می‌تواند مانند فایرفاکس برنامه‌های کوچکی را به نام افزونه (extension) به خود بپذیرد. این افزونه‌ها ویژگی‌های تازه‌ای را به اپن آفیس می‌افزایند. بسیاری از این افزونه‌ها در وب‌گاه رسمی اپن آفیس موجودند.

اکسیژن‌آفیس

اکسیژن‌آفیس (OxygenOffice) نسخهٔ بهبودداده‌شدی از اپن آفیس است که قالب‌ها و طرح‌های ازپیش‌آمادهٔ بسیار زیادی را برای نوشتن نامه‌ها و طراحی اسلایدها و صفحه‌گسترده در اختیار کاربر می‌گذارد. این پروژه همچنین شامل تعداد بسیار زیادی تصویر و نگاره برای استفاده در محیط اپن آفیس است.


ادامه مطلب..
نظرات 2 + ارسال نظر
gold شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:01 ب.ظ


سلام دوست عزیز
اگر مایل بودی از وبلاگت یه درآمد مختصری داشته باشی به من تو یاهو مسنجر پی ام بده
منتظرم ... لااقل یه خدا قوت بده
باشه ؟؟
yahoo id :: gold.0511

وحید یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:00 ق.ظ http://www.cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما از دیروز راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی و15 وب سایت دیگر همکاری خود را با ما اغاز کردند که این افتخار و اعتبار ماست

برای نمونه سایت های زیر را ببینید :


1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد